mandag den 2. juni 2014

Hvad irriterer dig op til ferien

Føler du også at der er mange ting du skal have styr på inden ferien og kunne du godt tænke dig, at det var bare lidt lettere Når nu du skal på ferie, er så nogle ting, som du tænker det må kunne gøres lettere eller hvor finder jeg viden om det.

Hvad skal jeg hvad må jeg når jeg skal ud at flyve. Hvor stor må min kabinekuffert være, hvor meget må jeg have med som indchecket bagage, hvor finder jeg en oversigt over flyselskabernes håndbagageregler.

Findes der en APP, som gør det lettere at finde en billig restaurant i Barcelona, hvilke rejseselskaber tilbyder aktiv ferie, findes der en rejsetaske med hjul, som kan foldes sammen så den næsten ingenting fylder, når den ikke er i brug, hvad er max målene for kabinetasker hos de forskellige flyselskaber .

Der er som regel rigtig mange spørgsmål, som trænger sig på og mange ting man skal have styr på, når familien skal på ferie.

Men fortvivl ikke, der er hjælp at hente, hjemmesiden www.Travelfreak.dk er fyldt med gratis rejsetips, råd, links og andre rejserelevante oplysninger, som er frit tilgængelige og kun har et formål: At gøre det lettere for dig at være rejsende.

Så næste gang du skal pakke din kuffert for at komme ud at rejse og mangler lidt hjælp til turen kan du besøge deres hjemmeside, hvis ikke de lige giver dig svaret, så har de sikkert et link til en anden side, hvor du kan få hjælp.


Læs mere her

tags: restaurant, Barcelona,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar